vrijdag 11 juli 2008

Bestemming voor 2 maanden

Jaja mensjes, ik was terug voor 3 dagen in België. Maar deze avond vertrek ik al weer naar mijn bestemming waar ik t.e.m. 31 aug. zal verblijven.

Mijn hotel noemt ROYAL DRAGON en het ligt in Turkije - Antalya - Side. Spiksplinternieuw hotel, 't is maar geopend in april '08 en het is ineens 5 * waard. Wat moet een mens nog meer hebben.

Ik moet daar samen werken met Klaartje, nog een animatrice uit België. Wij gaan ons daar ontfermen over de Belgische kinderen van 4 t.e.m. 12 jaar.
Ik heb gisteren eens even contact gehad met Klaartje en zij zei dat het daar nu 48°C is, en dat er vanaf zondag een hittegolf komt, dus m.a.w. nog warmer!!! Wat wel ideaal is, is dat er vlak naast het hotel een kermis is met een aquapark. Dit behoord ook bij het hotel. Soit, als je wil zien waar ik mij bevind, kijk dan eens op de volgende site.
www.royaldragonhotel.com.tr

Ge moogt mij altijd e-mailen, ik zal wel terug antwoorden!! Bellen liever niet, want da's te duur!

Nog véél groetjes!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo,
k kom via via op je site terecht, heel leuk! ik mag dit jaar naar de selectie dag van Kinderanimatrice gaan voor thomas cook, nu was mijn vraag wat hield die vorig jaar in? misschien heb ik wat aan:)! alvast bedankt! je mag me altijd terug mailen: eva_joriskes@hotmail.com alvast bedankt! Kusje x

Anoniem zei

Hallo,
ook ik zit met deze vraag
je mag gewoon die dat je naar haar hebt gestuurd copy-pasten hoor ;)
alvast heer erg bedankt!
x
Barbara
babsie_babs00@hotmail.com