woensdag 14 mei 2008

Buitengewoon onderwijs

Ja 't werd weer tijd om nog iets kort te schrijven hé!
Na de weekends van feesten, ist nu weer werken geblazen. Er zijn al héél wat lesvoorbereidingskes af, maar toch ook nog een déél te maken.

Morgen begin ik mijn stage in het Buitengewoon onderwijs type 1 (licht tot matig mentaal gehandicapten). Dit wordt afzien!!! De week daarop moet ik ook een volle week lesgeven en daarna (27 - 30 mei) moet ik mee met deze 13-jarigen op sportklassen naar Herentals!!

Na dit zwaar werk, wacht er nog een hele boel werk op mij. Mijn portfolio, mijn artikel over mijn IP, mijn IP zelf voorstellen op schoolfeest, muzo-koffer,... Jaja 't is nie niks!!

Hopelijk heb ik nog ies tijd om nog iets op te schrijven tussendoor, anders is het tot in juni.
dadaaaaaa

Geen opmerkingen: